وبلاگ تخصصی  حقوق تجارت بین الملل

وبلاگ تخصصی حقوق تجارت بین الملل

contact us at :mojaddamilaw@gmail.com
وبلاگ تخصصی  حقوق تجارت بین الملل

وبلاگ تخصصی حقوق تجارت بین الملل

contact us at :mojaddamilaw@gmail.com

بانک اطلاعات آموزشی در گمرک راه اندازی می شود


بانک اطلاعات آموزشی در گمرک راه اندازی می شود

gomrokبه گزارش ایبفون، به نقل از روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، غلامحسین نوحی که در کارگاه آموزشی معاونین امور مالی و عاملین ذیحسابی گمرکات سراسر کشور سخن می گفت، اظهار داشت:ساده سازی و کاهش تشریفات گمرکی که در دستور کار گمرک جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، زمانی میسر خواهد شد که ما بتوانیم نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده داشته باشیم وکارها بطور کامل سیستمی انجام شود. وی همکاری معاونین امورمالی در جهت فراهم سازی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرحها و پروژه های آموزش را حائز اهمیت خواند و گفت : بحث آموزش از راه دور ، استعداد یابی نیروهای مجرب ، برگزاری دوره های تربیت مدرس و نیاز سنجی آموزشی از جمله برنامه های دفتر آموزش و توانمند سازی گمرک است و ما امیدواریم باهمکاری اساتید گمرکی در داخل سازمان و مراکز دانشگاهی بتوانیم از نیروهای دانش محور و ماهر همه گمرکات کشور برخوردار باشیم.
مدیرکل دفتر آموزش و توانمندسازی همچنین برگزاری دوره های آموزش کاربردی در گمرکات اجرایی را مهم خواند و گفت : توزیع اعتبارات مناسب می تواند تحقق به موقع برنامه های نوین آموزشی را امکان پذیر سازد. نوحی همچنین از راه اندازی بانک اطلاعات آموزشی در گمرکات خبر داد و خواستار ارسال اطلاعات آموزشی کارکنان گمرکات سراسر کشور برای ثبت در این بانک شد.
شایان ذکر است که کارگاه آموزشی امور مالی و عامیلین ذیحسابی گمرکات کشور با حضور معاونین و جمعی از مدیران کل ستادی در تهران برگزار شد.

منبع:ایبفون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد