وبلاگ تخصصی  حقوق تجارت بین الملل

وبلاگ تخصصی حقوق تجارت بین الملل

contact us at :mojaddamilaw@gmail.com
وبلاگ تخصصی  حقوق تجارت بین الملل

وبلاگ تخصصی حقوق تجارت بین الملل

contact us at :mojaddamilaw@gmail.com

نمونه سوالات درس حمل و نقل هوایی و زمینی

نمونه سوالات درس حمل ونقل هوایی و زمینی  دکتر علیرضا حسنی


به کوشش آقای ناصری


دانلود فایل WORD  


لازم به ذکر است که پاسخ های ارائه صرفا نظر شخصی نویسنده محترم بوده و به منزله تایید استاد نمی باشد.


همچنین از دانشجویان عزیز خواهش می شود که سوالات را با سوالات موجود در وبلاگ استاد مطابقت نمایند.


در اینجا جا دارد که از زحمات آقای ناصری تقدیر و تشکر نماییم.


نظرات 3 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 03:58

سلام ،خیلی وبلاگ خوبی دارین، من ورودی91کارشناسی هستم و خیلی علاقه به این رشته واسه ارشد دارم الانم تردید دارم که همه تمرکزم رو روی این رشته واسه قبولی صرف کنم چون دقیق نمیدونم تو ایران چند تا دانشگاه ازاد این رشته رو ارایه میدن،لطفا راهنماییم کنید و بگین چند تا دانشگاه ازاد هس که این رشته رو دارن.
09337535680اگه از طریق پیامکsmsبگین ممنونتون میشم.

علی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 21:28

مرسی

دوست شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 21:27

با تشکر از زحمات جنابعالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد